Torebki fałdowe

Jeszcze do niedawna torebki fałdowe dobrze oglądało się w filmach, gdy bohaterowie robili zakupy, by przenieść je następnie do samochodu lub do domu. Myślało się wtedy „jak to. Nie używają reklamówek?” No tak, ale w ten sposób torebki fałdowe wylądowały w końcu i u nas, czyli w detalicznym handlu spożywczym. Szczególnie cenne wydają się być w sektorze piekarniczo-cukierniczym, jako swoista alternatywa dla dotychczas wszechobecnych woreczków foliowych. Po pierwsze, cechą torebek fałdowych jest ich estetyka, poza tym są ekologiczne, po trzecie w końcu bywają niezwykle estetyczne – niekoniecznie szare, ale również z wielobarwnymi nadrukami, z oknem foliowym lub bez – w różnych rozmiarach. Nie tylko alkohole udaje się dziś w nich nosić, również kosmetyki, pieczywo  wyroby cukiernicze. Producenci obecnie prześcigają się także w tej dziedzinie, chwaląc się na przykład, że istnieje możliwość indywidualnego nadruku do 6 kolorów, że materiałem może być papier, farby wodne i kleje wodne, gwarantując komfort dla użytkowników jak i dla sprzedawcy i konsumentów, że torba umożliwia ekspozycje zawartości opakowania, natomiast sama perforacja folii i struktura papieru zapobiega zaparowaniu ciepłego pieczywa.