Ławka do ćwiczeń siłowych

Ławka to sprzęt do pracy nad umięśnieniem i zwiększaniem siły. Jest świetnym dodatkiem do ćwiczeń ze sztangą i hantlami. Dzięki niej pozycje wykonywanych ćwiczeń są bardziej stabilne, co niweluje błędy techniczne.

Oto pozostałe zalety posiadania ławki:

  • stanowi doskonałe uzupełnienie ćwiczeń wykonywanych na siłowni lub je zastępuje, dzięki czemu możemy cały trening wykonać w domu
  • wraz ze sztangą, ewentualnie hantlami, stanowi komplet treningowy umożliwiający zwiększanie siły i masy mięśniowej, jak również wykonanie treningu redukcyjnego
  • umożliwia ćwiczenie wszystkich mięśni ciała
  • jest stabilna, solidna, posiada wiele regulowanych elementów
  • jest uniwersalna, może być używana przez każdego
  • posiada regulację kąta nachylenia, dzięki czemu możemy wpływać na konkretną partie mięśniową, a nawet skupić pracę na jednej grupie mięśniowej, jak w przypadku klatki piersiowej (górna, dolna, środkowa część)
  • często jest składana do niewielkich rozmiarów, co ułatwia przechowywanie
  • to stosunkowo prosty sprzęt, najczęściej łatwy w montażu

Na co zwrócić szczególną uwagę przy wyborze ławeczki?

  • maksymalne obciążenie ławki (dotyczy ławeczki, stojaków i wsporników)
  • jakie elementy ławeczki będą Ci potrzebne
  • jaką zajmuje przestrzeń
  • czy jest wykonana z solidnych materiałów
  • czy jest stabilna

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *